Avem nevoie, ca alături de asociații, să punem cu toții umărul. E în joc viitorul nostru, al echipelor noastre, întreaga noastră agoniseală!
Și viitorul transportului românesc, și chiar al României, chiar dacă guvernanții noștri nu par conștienți.
E timpul să-i trezim și să acționăm !
Ca și prieteni ai transportatorilor de mulți ani, am deschis un CANAL DE COMUNICARE PENTRU PROTEST, modern și eficient, pe care ne luăm sarcina să-l ținem cât mai curat și focusat pe protestul anunțat al transportatorilor !
Așadar, vom modera un grup pe Telegram (o platformă modernă, asemânătoare cu Whatsapp) cu numele PRO TRANS 2021. Accesul în grup se poate face direct urmând link-ul de invitație:
Pentru cei care nu aveți instalat Telegram pe calculator și telefon, o puteți face foarte ușor și rapid accesând www.telegram.org .
La intrarea în grup veți găsi deja anumite informații publicate, pe care vă rugăm să le parcurgeți.
De asemenea, vă rugăm ca patronii sau persoanele din firmele dvs care vor conlucra la organizarea acestui protest să fie membri ai acestui grup cât de repede, pentru a comunica cât mai ușor, noi încercând ca toată informația relevantă de pe (multele) alte canale de comunicare să o centralizăm și sintetizăm aici !
Write comment (0 Comments)

Astãzi, 20.09.2021, incidența cumulatã a cazurilor de COVID-19 în București în ultimele 14 zile la mia de locuitori este de 2,57, în creștere de la 2,05 vineri, 17.09.2021.

Având în vedere creșterea acceleratã a cazurilor de COVID-19 la nivelul Bucureștiului, existã posibilitatea ca pânã la data protestului din 29.09.2021 din Piața Victoriei pe tema impozitãrii diurnei, rata sã depãșeascã nivelul de 3/1.000.

În acest caz, potrivit Protocolului privind organizarea și desfãșurarea adunãrii publice solicitatã pentru data de 29 septembrie 2021, încheiat între asociațiile patronale și Primãria Municipiului București, numãrul de participanți aprobat este de maximum 500 de persoane, în funcție de incidența cumulatã la 14 zile a cazurilor din localitate.

Click aici pentru detalii.

Write comment (0 Comments)

O informație BOMBĂ pe care d-na ministru al muncii Raluca Turcan a furnizat-o cu ocazia întâlnirii de lucru pe care a avut-o cu mediul de afaceri bihorean la sediul Prefecturii din Oradea în data de 16 septembrie 2021.

Citeste blogul intreg aici.

Write comment (0 Comments)
O informație BOMBĂ pe care d-na ministru al muncii Raluca Turcan a furnizat-o cu ocazia întâlnirii de lucru pe care a avut-o cu mediul de afaceri bihorean la sediul Prefecturii din Oradea în data de 16 septembrie 2021, si la care am participat și noi, este următoarea:
Decizia de impozitare a diurnei este impusă de la Bruxelles , unde s-a deplasat personal pentru a discuta cu d-na comisar de transport Adina Vălean, pe marginea acestui subiect. D-na Turcan ne-a informat că la nivel european există o lege care prevede impozitarea diurnei.
Cum ne-am arătat nedumerirea, vis-a-vis de un astfel de act normativ, d-na ministru ne-a invitat la o altă discuție pe marginea acestui subiect, la București.
Atenție, nu e vorba de impozitarea retroactivă a diurnei, aceasta este folosită ca un instrument de șantaj, pentru a obține acordul transportatorilor pe marginea impozitării diurnei în viitor!
La remarca noastră, că România ar trebui să fie un stat autonom și suveran, iar politica fiscală și economică a României ar trebui decisă la București, d-na ministru a subliniat că dânsa a fost la Bruxelles pentru a ne apăra ! Oare așa să fie, oare poate dânsa să salveze transportul românesc?
Cert este, că avem confirmarea de la cel mai înalt nivel, că cei care susțin impozitarea diurnei în viitor, fie și prin reducerea plafonului neimpozabil al diurnei, fie că sunt politicieni, consultanți, ziariști, partide politice, trusturi media, organizații sau cine și ce or mai fi, sunt de fapt coordonați (și cine știe, recompensați) de la Bruxelles, trădând interesele propriei țări.
Vor să ne scoată din piață, cu și prin orice mijloace !
 
 
 
 
Write comment (0 Comments)
Protestul va fi organizat de asociatiile (reunite) ale transportatorilor UNTRR, APTE2002, ATMB, FORT, Apulum Alba Iulia, COTAR si ARTRI.
 
Exista deja un protocol semnat in acest sens cu autoritatile - Primaria București , asadar data ramane certa.
 
Sustinem protestul transportatorilor , sustinem transportul romanesc !
 
Write comment (0 Comments)

Autoritățile ascund sau se fac că nu văd că în România, la transport internațional conduc ... Polonezii !

Deși, această problemă a mai fost amintită de transportatori și cu alte ocazii, autoritățile nu par interesate și nici nu se alertează !

 

Citeste blogul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

6 septembrie 2021, după o lună și o zi de la Conferința Transportatorilor de la București, suntem în continuare tratați ca niște proști!

Citeste blogul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Transportatorii reclamă abuzul ANAF prin recalificărea diurnelor ca venit salarial și solicită Guvernului să intre în dialog cu aceștia și să rezolve o problemă cu care se confruntă de mai bine de un an.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Aproximativ 400 de transportatori din Timişoara, Arad şi Oradea protestează vineri, 3 septembrie, la Arad, Oradea și Timișoara, pe şoselele de centură, faţă de intenţia Guvernului de a supraimpozita acest sector din România.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Transportatorii din Bihor, sprijiniți de APTE, organizează azi, 3 septembrie, de la ora 11:00, cu circa 200 de camioane, vanuri și autoturisme, un nou protest, cu plecare de pe calea Borșului, vizavi de fabrica Faist. Lor li se vor alătura și reprezentanți ai unor firme care oferă produse și servicii – anvelope, piese de schimb ș.a. – pentru transportatori.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Alin Crețu, administratorul AC Mobile și vicepreședinte FORT, a declarat că amnistia fiscală pe diurnă trebuie asumată de Guvern prin ordonanță de urgență, așa cum s-a întâmplat și în 2015. Atunci, la presiunea reprezentanților patronatelor din transporturi, Guvernul Ponta a anulat, prin OG44/2015, obligațiile fiscale restante la data de 30 septembrie 2015, inclusiv penalități, dobânzi aferente obligațiilor fiscale datorate la bugetul de stat cu condiția îndeplinirii anumitor condiții.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Ca urmare a conferinței de presă organizată pe 5 august, asociațiile patronale ale transportatorilor – APTE2002, ATMB, UNTRR, FORT, Apulum Alba Iulia, COTAR și ARTRI – au trimis Primăriei Bucuresti cererea de autorizare a unei actiuni de protest pe 16 septembrie.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

În ultimele 2 zile, tema aceasta atât de dureroasă pentru transportatori a escaladat, informațiile publicate pe diferite canale de comunicare (de la presă la grupurile de Whatsapp), au fost atât diverse, cât și în parte, contradictorii.

Dacă ieri, protestul transportatorilor a fost înregistrat pentru data de 16 septembrie 2021 la București (această dată a fost avansată în presă, încă de vineri 13 august 2021), astăzi am descoperit, datorită unui newsletter, o luare de poziție a UNTRR din 12.08.2021 și un proiect de lege inițiat de PNL și depus în Parlamentul României, care merită citite cu atenție și analizate.

Despre luarea de poziție a UNTRR, extrem de pertinentă, echilibrată, logică, bine motivată, și dacă citești printre rânduri, revelatoare, poate, pentru ceea ce se întâmplă în culise, acolo unde noi, muritorii de rând, nu avem acces. Rețin în special, ca edificatoare, fraza: autoritățile nu sunt oneste și vor să schimbe legislația în defavoarea industrie, dând senzația că industria cere asta.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Se spune că aceia care nu învață din istorie sunt condamnați să o repete (George Santayana). Aproape simptomatic, Agenția Națională de Administrare Fiscală pare să nu învețe din propriile greșeli, în ciuda numeroaselor opinii contrare ale organelor judiciare naționale și europene.

Dacă în sezonul 2014-2015 ANAF experimenta prin acțiuni de control ca urmare a unor denaturări ale legislației fiscale fără a prezenta vreun argument juridic valid, acum pregătește un nou sezon de „vânătoare”.

Ca în multe alte situații – din motive a căror subtilitate ne scapă sau pe care le-am putea plasa doar în categoria “să creăm impresia că stabilim obligații fiscale, deși cunoaștem că ele vor fi anulate de instanțele de contencios fiscal” – organele fiscale se poziționează mai presus de lege, de practica administrativă și judiciară.

Pentru Agenția Națională de Administrare Fiscală și organele din subordine nu par să prezinte relevanță nici urmările ce se produc și nici numărul deciziilor de impunere ce aproape inevitabil vor urma calea anulării de către instanțele de judecată, cu consecințe și mai nefaste asupra statului român în sine.

Citeste articolul intreg aici.

Write comment (0 Comments)

Subcategorii